A Secret Weapon For صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

پس از انتخاب و نصب کیف پول بیت کوین، باید یک فروشنده معتبر پیدا کنید. می‌توانید هم از افراد حقیقی و هم از سایت‌هایی تحت عنوان «صرافی ارز دیجیتال» به‌صورت آنلاین بیت کوین بخرید.

و من میخوام با مبلغ کنی پول بگذارم میگن که از ۱۰ میلیون نمیتونی کم بگذاری این درس یا

بهترین جایی که می‌توانید ارز دیجیتال موردنظر خود را خریداری کنید صرافی ارز دیجیتال است.

امکان شارژ حساب با دلار و یورو هم وجود دارد؛ اما به حساب‌ بانکی/ اعتباری بین‌المللی نیاز دارد که برای کاربران ساکن ایران امکان‌پذیر نیست.

فقط کافی است کلمه «خرید بیت کوین» یا «خرید ارز دیجیتال» را در گوگل جستجو کنید تا با تعداد زیادی وب‌سایت صرافی ایرانی مواجه شوید.

بله، صرافی‌ها برای هر حساب کاربری یک کیف پول هم اختصاص می‌دهند اما توصیه‌ی اکید می‌شود که دارایی‌های خود را به هیچ عنوان در صرافی نگه‌داری نکنید.

آیا با خرید ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین می‌ توان سکه‌ی مربوطه را تحویل گرفت؟

حتما شما هم این روزها در مورد خرید ارزهای دیجیتال خبرهای زیادی را شنیده‌اید! ارزهایی از جمله بیت کوین، تتر، اتریوم، بایننس کوین از معروفترین‌ها هستند.

مانند طلا که می‌‌توانید چند گرم از آن را خریداری کنید، بیت کوین هم تا هشت واحد اعشار قابل‌تقسیم است و به‌عنوان مثال می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین یا حتی به‌اندازه ۵۰۰ هزار تومان بیت کوین بخرید.

انتخاب یک کیف پول معتبر برای دارایی‌های شما اولین قدم برای شروع فعالیت در این بازار است. شما برای دارایی‌های خود که ارز فیات هستند یک حساب در بانک دارید، کیف پول ارز دیجیتال درواقع مثل یک حساب بانکی عمل می‌کند و شما برای ارسال، دریافت و نگه‌داری ارزهای دیجیتالی که خریداری کرده‌اید به آن نیاز خواهید داشت.

نرم‌افزارهای دانلودشده از منابع غیررسمی می‌توانند حاوی بدافزار باشند و دارایی شما را تهدید کنند.

قیمت بیت کوین از سال ۲۰۰۹ تاکنون؛ مرور اتفاقات تاریخی مهم + نمودارها پروانه سادات صنعتی چرا بعضی‌ها خیلی زود ثروتمند می‌شوند؟ ریحانه کاظمیان مقدم نابودی اقتصاد جهان با پول‌های دولتی: ابرتورم روم باستان و شباهت آن به امروز بهزاد ناصرفلاح

برای انتخاب صرافی به منظور انجام معاملات بیت کوین می توان از بین صرافی های ایرانی و خارجی انتخاب کرد اما صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال از آن جایی که بسیاری از کارگزاری های خارجی به دلیل وجود تحریم ها کاربران ایرانی را فیلتر کرده اند بهتر است تا قبل از ثبت نام از فیلتر نبودن آن ها اطمینان حاصل کرده چرا که در غیر این صورت امکان بلوکه شدن حساب و از دست دادن دارایی بیت کوین فرد وجود خواهد داشت .

سفارش لیمیت سفارشی است که در یک قیمت خاص ثبت می‌کنید و زمانی که قیمت‌ها به قیمت مورد نظر شما برسند، تکمیل می‌شود. مثلاً فرض کنید قیمت فعلی ریپل ۰.۲۲ دلار است، اما شما طبق تحلیل خود پیش‌بینی می‌کنید که ریپل سقوط می‌کند و می‌خواهید آن را در ۰.

Report this wiki page